Estratto di fiore di caprifoglio 25% di acidu clorogenicu | 84603-62-3
Descrizzione di u produttu:
L'estratto di Honeysuckle hè estrattu da u Honeysuckle, cunnisciutu ancu Honeysuckle o Honeysuckle giapponese. Hè cunnisciuta cum'è a megliu erba antibacteriana è chì riduce a inflamazioni. Hè una di e medicina erbe cinese più familiar.
U Cumpendiu di Materia Medica l'hà chjamatu chèvrefeuglia solu perchè i so fiori sò inizialmente bianchi (argentu) è poi diventanu gialli (oru) quandu sò pienamente fioriti. Per via di e so proprietà medicinali uniche è di parechji benefizii, hè utilizatu micca solu com'è medicina, ma ancu com'è sustitutu di tè per via di u so gustu amara-dolce è aroma.
In più, u cunsumu regulare di questu ùn ferite micca u stomacu, pò riduce rapidamente a inflamazioni eliminendu l'umidità è e tossine, è u caprifoglio cuntene l'acidu chlorogenicu, chì pò riduce u risicu di calcoli biliari.
L'efficacità è u rolu di l'estrattu di fiore di caprifoglio 25% à l'acidu clorogenicu:
Prutezzione cardiovascular
CGA (àcitu chlorogenic, CGA) cum'è un scavenger radicali liberi è antioxidante hè statu pruvata da un gran numaru di esperimenti ll J. Questa attività biologica di CGA pò avè un effettu protettivu nantu à u sistema cardiovascular.
Effetti anti-mutageni è anti-cancer
L'esperimenti in animali mostranu chì CGA hà effetti preventivi è inhibitori nantu à l'occurrence di cancru gastricu è cancru di u colon.
I meccanismi anti-mutageni è anti-cancer di CGA pò esse ligati à i seguenti fatturi: Pro-ossidazione: Jiang et al. truvò chì CGA hè un pro-oxidant in un ambiente alkaline, chì pò causà cellule tumorali per generà frammenti di DNA più grande è causanu agglutinazione nucleare. Stu effettu pò esse ligatu à u perossu di l'idrogenu.
Effettu lipido-lowering
L'amministrazione intravenosa di CGA riduce significativamente i livelli di colesterolu plasma è trigliceridi in i rati, è ancu i livelli di trigliceridi di u fegatu.
Effettu anti-leucemia
Studi in vitro da Chiang et al truvaru chì CGA hà attività anti-leucemia debule J. Bandyopadhyay è altri studii anu dimustratu chì CGA pò inibisce Ber-Abl è c-Abl tirosina kinase, è induce l'apoptosi di e cellule positive Ber-Abl cumpresi Ber. -Abl lymphocytes blast pusitivi in i malati cù leucemia mieloide crònica.
Effetti immunomodulatori
Studi in vitro anu dimustratu chì a CGA ùn pò micca solu migliurà significativamente a proliferazione di cellule T causata da l'antigens di u virus di l'influenza, ma ancu induce a produzzione di 7-IFN è a-IFN in limfociti umani è leucociti di sangue perifericu umanu.
Effettu ipoglicemicu
I studii di Andrade-Cetto A è Wiedenfeld H anu cunfirmatu chì CGA hà un effettu ipoglucemicu in l'animali, è u so effettu ipoglicemicu in 3 h ùn era micca statisticamente diffirenti da quellu di glyburide [31 J. U mecanismu pò esse ligatu à l'inibizione di glucose-6. - fosfatasi transferasi è assorbimentu di glucose.
Altri
CGA pò ancu inibisce a produzzione di citochine è chemokines causate da l'exotoxin staphylococcal, è inibisce a cuntrazione di a reta di collagene fibroblastu è u stress causatu da fibroblasti ipertrofici derivati da cicatrice (mFs).
L'elevazione di l'hormone adrenocorticotropicu (ACm) causata da a reazione.