Criolite di sodiu | 15096-52-3
Descrizzione di u produttu:
Usi: acciai alluminizzati, rivestimenti di bacche di saldatura, ecc. cum'è agenti di flussu, filler d'aluminiu, catalizzatori di polimerizazione di olefine, rivestimenti antiriflessu di vetru, rivestimenti di superfici di specchi laser, riempitivi ceramichi, flussi di smaltu di smaltu è agenti opalescenti, chì facenu Glass opale, flussu di fusione d'aluminiu.
A criolite di sodiu hà una formula molekulari di Na3AlF6, un pesu moleculare di 209,94, un puntu di fusione di 1025 ℃ è un numeru CAS di 15096-52-3.
Adupratu cum'è un flussu per l'elettrolisi d'aluminiu, ancu utilizatu cum'è additivi resistenti à l'abrasione per i prudutti abrasivi, flussi per leghe ferrose è acciai bollenti, flussi per metalli non ferrosi, deossidanti per colata, emulsionanti per smalti, opacificanti per vetru, flussi per materiali di saldatura. , Fillers per l'industria ceramica, pesticidi, pesticidi, etc.;
A formula di criolite di potasio hè K3AlF6, pesu moleculare 258,24; KAlF4, pesu moleculare 142.
Puntu di fusione 557 ℃-580 ℃, numeru CAS: 13775-52-5.
Adupratu cum'è aluminiu, lega d'aluminiu, agente di brasatura in acciaio inossidabile, agente di degassing, flussu in u prucessu di fabricazione di lega d'aluminiu, filler di mola, è ancu usatu cum'è vetru, ceramica, agenti di attritu attivu.
Pacchettu: 25KG / BAG o cum'è dumandate.
Almacenamiento: Mantene in un locu ventilatu è seccu.
Standard Executive: Standard Internaziunale.