Sodium Carboxymethyl Cellulosa | 9000-11-7
Descrizzione di i prudutti
Carboxy metil cellulosa (CMC) o gomma di cellulosa hè un derivatu di cellulosa cù gruppi carboxymethyl (-CH2-COOH) ligati à alcuni di i gruppi idrossilici di i monomeri di glucopyranose chì custituiscenu a spina di cellulosa. Hè spessu usata cum'è a so sal di sodiu, carboxymethyl cellulosa di sodiu.
Hè sintetizatu da a reazione catalizzata da l'alkali di a cellulosa cù l'acidu chloroacetic. I gruppi carbossilici polari (acidu organicu) rendenu a cellulosa solubile è chimicamente reattiva. E proprietà funziunali di CMC dipendenu da u gradu di sustituzione di a struttura di cellulosa (vale à dì, quanti di i gruppi idrossilici anu participatu à a reazione di sustituzzioni), è ancu di a lunghezza di a catena di a struttura di a spina di cellulosa è u gradu di clustering di CMC. i sostituenti carboxymethyl.
UsesCMC hè adupratu in a scienza di l'alimentariu cum'è modificatore di viscosità o addensante, è per stabilizzà l'emulsioni in parechji prudutti cumpresi i gelati. Cum'è un additivu alimentariu, hà u numeru E E466. Hè ancu un custituente di parechji prudutti non alimentari, cum'è KY Jelly, pasta di denti, lassativi, pastiglie di dieta, vernici à l'acqua, detergenti, sizing tessili è diversi prudutti di carta. Hè utilizatu principarmenti perchè hà una viscosità alta, ùn hè micca tossicu è ipoallergenicu. In i detergenti per a lavanderia hè utilizatu cum'è un polimeru di sospensione di terra cuncepitu per dipositu nantu à u cuttuni è altri tessuti cellulosichi chì creanu una barriera carica negativa à a terra in a suluzione di lavà. CMC hè utilizatu com'è lubricante in gocce oculari non volatili (lacrime artificiali). A volte hè a metil cellulosa (MC) chì hè usata, ma i so gruppi di metil non polari (-CH3) ùn aghjunghjenu micca solu solubilità o reattività chimica à a cellulosa di basa.
Dopu à a reazione iniziale, a mistura risultante produce circa 60% CMC più 40% sali (clorur di sodiu è glicolatu di sodiu). Stu pruduttu hè u chjamatu CMC Tecnicu chì hè usatu in detergenti. Un altru prucessu di purificazione hè utilizatu per caccià questi sali per pruduce CMC puri chì hè utilizatu per l'applicazioni alimentari, farmaceutiche è dentifriche (dentifriche). Un gradu "semi-purificatu" intermediu hè ancu pruduttu, tipicamente utilizatu in applicazioni di carta.
CMC hè ancu usatu in farmacia cum'è agenti addensanti. CMC hè ancu utilizatu in l'industria di a perforazione di l'oliu cum'è un ingredientu di u fangu di perforazione, induve agisce cum'è modificatore di viscosità è agente di ritenzione d'acqua. A cellulosa poli-anionica o PAC hè derivata da a cellulosa è hè ancu usata in a pratica di u campu di petroliu. CMC hè definitu un Acid Carboxylic, induve PAC hè Ether. CMC è PAC, ancu s'ellu sò fabbricati da a stessa materia prima (cellulosa, quantità è tipu di materiali utilizati porta diversi prudutti finali. U primu è a diferenza principale trà CMC è PAC esistenu in u passu di radicalizazione. CarboxyMethyl Cellulose (CMC) hè sia chimicamente è PAC. si distingue fisicamente da a cellulosa polianionica.
A carboxymethyl cellulosa microgranulare insolubile hè aduprata cum'è una resina di scambiu di cationi in a cromatografia di scambiu di ioni per a purificazione di Proteins. Presumibbilmente u livellu di derivatizazione hè assai più bassu per chì e proprietà di solubilità di a cellulosa microgranulare sò ritenute mentre aghjunghjendu abbastanza gruppi di carboxylate carichi negativi per unisce positivamente. proteine caricate.
CMC hè ancu usatu in i pacchetti di ghiaccio per furmà una mistura eutettica chì risulta in un puntu di congelazione più bassu è dunque più capacità di rinfrescante cà u ghjacciu.
Soluzioni acquosa CMC sò stati ancu usati per disperse nanotubi di carbone. Hè pinsatu chì e lunghe molécules CMC avvolgenu intornu à i nanotubi, chì permettenu di esse disperse in acqua.
EnzymologyCMC hè statu ancu utilizatu assai per caratterizà l'attività enzimatica da endoglucanases (parti di u complexu di cellulasi). CMC hè un sustrato assai specificu per e cellulasi endo-agenti, postu chì a so struttura hè stata ingegneria per decristalizà a cellulosa è creà siti amorfi ideali per l'azione di endglucanase. CMC hè desideratu perchè u pruduttu di catalisi (glucose) hè facilmente misuratu cù un analisi di zuccaru riduzzione cum'è l'acidu 3,5-Dinitrosalicylic. L'usu di CMC in l'analisi di l'enzyme hè particularmente impurtante in quantu à a screening per l'enzimi di cellulasi chì sò necessarii per una cunversione di etanolu cellulosicu più efficaci. In ogni casu, CMC hè statu ancu abusatu in u travagliu precedente cù l'enzimi di cellulasi chì parechji avianu assuciatu l'attività di cellulase sana cù l'idrolisi CMC. Siccomu u miccanisimu di a depolymerization cellulosa hè diventatu più capitu, deve esse nutatu chì l'exo-cellulasi sò dominanti in a degradazione di a cellulosa cristallina (per esempiu Avicel) è micca soluble (per esempiu CMC).
Specificazione
ARTIGI | STANDARD |
umidità (%) | ≤ 10% |
Viscosità (soluzione 2% B/mpa.s) | 3000-5000 |
valore PH | 6,5-8,0 |
Clorur (%) | ≤1,8% |
Gradu di sustituzione | 0,65-0,85 |
metalli pesanti Pb% | ≤0,002% |
Ferru | ≤0,03% |
Arsenicu | ≤0,0002% |