Rhei Extract Powder | 478-43-3
Descrizzione di u produttu:
Rhubarb hè u nome di i materiali medicinali chinesi, è hè ancu u nome generale di diverse piante Polygonaceae.
I rizomi secchi è e radichi di rubarbaru, tangute è rabarbaru medicinali sò spessu usati com'è medicina.
L'efficacità è u rolu di Rhei Extract Powder:
1. Effetti nantu à u sistema digestivu
(1) Effettu di diarrea: pò inibisce l'enzimi Na+, K+-ATP nantu à a membrana cellulare intestinale, impedisce u trasportu di Na+, aumenta a pressione osmotica in l'intestinu, retiene assai acqua, è prumove a peristalsi intestinale è a diarrea.
(2) Effetti biliari è epatoprotettivi: L'estratto di rubarbaru pò prumove a secrezione di bile è aumentà u cuntenutu di bilirubina è l'acidi biliari in a bile.
2. Effetti nantu à u sistema di sangue
(1) Effettu emostaticu: L'estratto di rabarbaru hà un effettu hemostatic precisu è un effettu rapidu. I ingredienti attivi sòα-catechina è l'acidu galicu.
(2) effettu hypolipidemic: l'estratto di rabarbaru pò riduce i livelli di colesterolu tutale, triacylglycerol, lipoproteini di bassa densità, lipoproteini di densità assai bassu è perossu di lipidi.
(3) Effettu di attivazione di u sangue: l'estratto di rabarbaru hà un effettu di diluzione di sangue, chì pò esse attraversu l'effettu di a pressione osmotica di plasma per prumove u trasferimentu di fluidu extracellulare in i vini sanguini, diluendu cusì u sangue, risultatu in a riduzzione di e cellule di sangue, è a diminuzione di a viscosità di u sangue, chì aumenta l'effettu microscòpicu. circulazione, per ottene u scopu di a circulazione di sangue.
3. Effettu anti-infittivi
L'estratto di rabarbaru hà un effettu inhibitore nantu à una varietà di batteri gram-pusitivi è negativi in vitro, in particulare sensibili à u bacillu paratifoide, u bacillu di dissenteria è cusì.
4. Effettu antipireticu
Inibisce a sintesi di prostaglandina E in u centru di a temperatura di u corpu, riduce u cuntenutu di l'acidu nucleicu di glicoside ciclicu, espansione i vini sanguini periferichi è aumenta a dissipazione di u calore per ottene u scopu di rinfriscà.
5. Effetti immunomodulatori
L'influenza di l'estratto di rabarbaru nantu à a funzione immune hà un effettu di regulazione bidirezionale, chì pò aumentà a fagocitosi di i macrofagi in a cavità peritoneale di i topi, prumove a produzzione di interferone in u corpu umanu, è migliurà a capacità immune, in modu di ottene. u scopu di eliminà i virus.
6. Altre funzioni
U polisaccaridu di rabarbaru hà ancu un effettu inhibitore evidenti nantu à u tumore, è hà ancu effetti ipolipidemichi, diuretici, antiinflamatori è antihypertensivi.