Ricertamenti, Fairfied Market Research, una agenzia di cunsultazione di u mercatu, hà publicatu un rapportu chì dice chì u mercatu globale di pigmenti cuntinueghja à esse in una pista di crescita stabile. Da u 2021 à u 2025, u tassu di crescita annuale cumpostu di u mercatu di pigmenti hè di circa 4,6%. U mercatu globale di pigmenti hè stimatu à esse valutatu à $ 40 miliardi à a fine di u 2025, principalmente guidatu da l'industria di a custruzione.
U rapportu prevede chì l'aumentu intornu à i prughjetti di l'infrastruttura cuntinuerà à scaldà mentre l'urbanizazione globale avanza più. In più di prutezzione di strutture è prutegge da a corrosione è di e cundizioni climatichi estremi, a vendita di pigmenti aumenterà. A dumanda di pigmenti di specialità è d'altu rendiment resta alta in l'industria di l'automobile è di a plastica, è a crescente dumanda di prudutti cummirciali cum'è materiali di stampa 3D guidà ancu a vendita di prudutti di pigmenti. Siccomu i bisogni di prutezzione di l'ambiente aumentanu, a vendita di pigmenti organici pò cullà. Per d 'altra banda, u diossidu di titaniu è u neru di carbone restanu i classi di pigmenti inorganici più populari in u mercatu.
À u livellu regiunale, l'Asia Pacificu hè statu unu di i principali pruduttori di pigmenti è cunsumatori. A regione hè prevista di registrà un CAGR di 5.9% in u periodu di previsione è continuerà à furnisce volumi di produzzione elevati, principalmente per via di a crescente dumanda di rivestimenti decorattivi. L'incertezza in i prezzi di a materia prima, i costi elevati di l'energia è l'instabilità di a catena di supply continueranu à esse sfide per i pruduttori di pigmenti in a regione Asia-Pacificu, chì cuntinueghjanu à trasfurmà à l'economie asiatiche in rapida crescita.
Tempu di post: 15-aug-2022