Neohesperidin Dihydrochalcone | 20702-77-6
Descrizzione di u produttu:
Neohesperidin dihydrochalcone, qualchì volta riferitu solu cum'è neohesperidin DC o NHDC, hè un edulcorante artificiale derivatu da l'agrumi.
In l'anni 1960, quandu i scientisti americani travagliavanu nantu à un pianu per riduce u gustu amaru in u zuccaru di l'agrumi, a neo hesperidin hè stata trattata cù l'idrossidu di potassiu è una altra basa forte per l'idrogenazione catalitica per diventà NHDC. Sottu a cuncentrazione critica è e caratteristiche di maschera amara, a cuncentrazione di edulcorante era 1500-1800 volte più altu ch'è quellu di u zuccheru.
Neohesperidin dihydrochalcone (NEO-DHC) hè sintetizatu da u trattamentu chimicu di neohesperidin, un cumpunente amara di buccia di agrumi è polpa, cum'è l'aranciu amaru è u pompelmo. Ancu s'ellu vene da a natura, hà subitu trasfurmazioni chimichi, per quessa ùn hè micca un pruduttu naturali. U novu DHC ùn succede micca in natura.
Applicazione:
L'Unione Europea appruva l'usu di NHDC cum'è edulcorante in u 1994. A volte si dice chì u NHDC hè ricunnisciutu com'è un amplificatore di sapori sicuru da l'Associazione di Produttori di Savore è Estratti, un gruppu cummerciale senza statu legale.
Hè particularmente efficace à maschera l'amarezza di l'altri cumposti in l'agrumi, cumprese limonin è naringin. Industrialmente, estrae a neohesperidina da l'aranciu amara è l'idrogena per preparà NHDC.
U pruduttu hè cunnisciutu per avè un forte effettu sinergicu quandu s'utilice cù altri edulcoranti artificiali cum'è l'aspartame, saccharin, acetylsulfonamide è cyclocarbamate, è l'alcooli di zuccaru cum'è xylitol. L'usu di NHDC aumenta l'efficacità di questi edulcoranti à cuncentrazioni più bassu, mentre chì altri edulcoranti necessitanu quantità più chjuche. Questu furnisce l'efficacità di u costu. Aumenta ancu l'appetite di i purcelli. Quandu aghjunghje additivi alimentarii.
Hè particularmente cunnisciutu per rinfurzà l'effetti sensoriali (cunnisciutu in l'industria cum'è "sensazione di bocca"). Un esempiu di questu hè a "creamità" truvata in i prudutti di latti, cum'è u iogurtu è u ghjacciu, ma hè ancu largamente utilizatu in altri prudutti naturali amari.
L'imprese farmaceutiche piacenu u pruduttu per riduce u gustu amaru in forma di pillola è l'utilizanu in l'alimentazione di l'animali per accurtà i tempi di alimentazione.