Polvere di N-acetil-D-glucosamina | 134451-94-8
Descrizzione di u produttu:
N-acetyl-D-glucosamine hè un novu tipu di droga biochimica, chì hè l'unità custituente di diversi polisaccaridi in u corpu, in particulare u cuntenutu exoskeleton di i crustacei hè u più altu. Hè una droga clinica per u trattamentu di reumatismu è artrite reumatoide.
U polveru di N-acetyl-D-glucosamine pò ancu esse usatu cum'è antioxidanti alimentari è additivi alimentarii per i zitelli è i zitelli, edulcoranti per i diabetici.
N-acetyl-D-glucosamine in polvere hè principalmente utilizatu per rinfurzà clinicamente a funzione di u sistema immune umanu, inibisce a crescita eccessiva di cellule cancerose o fibroblasti, è inibisce è tratta u cancer è i tumuri maligni. U dolore articular pò ancu esse trattatu.
L'efficacità:
1. U polveru di N-acetyl-D-glucosamine pò esaltà u dolore di l'articulazione, a rigidità è l'inflamazione, stimulà a produzzione di cartilagine in u corpu umanu, riparà u cartilagine articular è allevia u dolore articular.
2. N-acetyl-D-glucosamine in polvere pò rinfurzà a struttura di cartilagine è prevene u fallimentu di a funzione articular.
3. N-acetyl-D-glucosamine in polvere pò lubricate articuli è mantene a funzione di l'articulazione, a glucosamine pò pruduce proteoglycan, chì face chì e articuli si movenu liberamente.
Descrizzione di e pruprietà:
Polvere bianca à ligeramente gialla, poca fluidità, inodore; facilmente solubile in acqua, insoluble in etanol, propanol è altri solventi organici
Rotazione ottica specifica:
+ 39,0 ° ~ + 43,0 ° (C = 5%, H2O, stabile per 20 ore)