Melatonina |73-31-4
Descrizzione di u produttu:
Utilizazione: hè utilizatu in i prudutti di medicina è di salute, pò rinfurzà a funzione immune di u corpu umanu, prevene l'anziane è restaurà a ghjuventù, è hè una "pillola di sonnu" naturali.
A melatonina (cunnisciutu ancu melatonina, melatonina, melatonina, hormona pineale) hè una hormona amina prodotta da a glàndula pineale di mammiferi è umani, chì pò fà brilla una cellula chì produce melanina, da quì u nome di melatonina.
L'hormone pineale, cunnisciuta ancu com'è melatonina, hè una hormona secreta da e cellule pineali. A so struttura chimica hè 5-metossi-N-acetiltriptamina. A so funzione fisiologica hè di inibisce e funzioni di gonad, tiroide, glàndula surrenale, paratiroide è glàndula pituitaria, inibisce a precocità sessuale di i zitelli è riduce a secrezione di melanotropina pituitaria.
È hà a funzione di u sistema nervu cintrali, pò elevà u sogliu cunvulsivu, provoca somnolenza è cusì.
Quandu a glàndula pineale hè stata sguassata, l'animali sperimentali anu mostratu iperplasia è aumentu di pesu di tutte e glànduli sopra menzionate, in particulare gonadi premature è organi sessuale di ratti immaturi, secrezione aumentata di LH è FSH da a glàndula pituitaria, è secrezione aumentata di tiroide è adrenal. hormone corticale.
L'elementu pineal pò ancu riduce u MSH pituitaria è imbianca a pelle.
Agisce nantu à u sistema nervu cintrali, chì mostra un ritmu lento, aumentendu u limitu di cunvulsioni è letargia in l'elettroencefalogramma umanu, ma ùn affetta micca u so cumpurtamentu è a so persunità. Puderà riduce i cambiamenti di l'elettroencefalogramma di i disordini nervosi motori in i persone cù l'epilessia di u lòbulu temporale è a malatia di Parkinson.