Magnolia Cortex Extract 2% Honokiol | 35354-74-6
Descrizzione di u produttu:
Magnolia officinalis extract (nome inglese: Magnolia officinalis PE), principi attivi: magnolol, magnolol, magnolol fenol totale. Fonte botanica: Ingrediente attivu in l'attività antibatterica in a corteccia di Magnolia officinalis Rehder et Wilson, una medicina tradiziunale cinese.
Stu pruduttu hè un cristallu di polvere bianca. Soluble in benzene, etere, cloroformu, acetone, insoluble in acqua, facilmente solubile in suluzione alkali diluta per ottene u sodiu. U gruppu idrossilu fenolicu hè faciule d'ossidatu, mentre chì u gruppu allyl hè faciule da sottumessu à a reazione additiva.
Havi un effettu speciale di rilassazione musculare di longa durata è un forte effettu antibacterial, chì pò inibisce l'aggregazione di piastrine.
Clinicamente, hè principalmente utilizatu com'è una droga antibacterial è antifungali. Stu pruduttu deve esse sigillatu da a luce è guardatu in un ambiente seccu, frescu è ben ventilatu.
L'efficacità è u rolu di Magnolia Cortex Extract 2% Honokiol:
Anti-inflammatory
In a reazione inflamatoria, i fosfolipidi di a membrana cellulare liberanu l'acidu arachidonicu (AA) sottu l'azzione di a fosfolipasi A2.
Ci sò dui viaghji metabolichi per AA, unu hè di generà prostaglandini è tromboxani per l'azzione di cicloossigenasi (COX), è l'altru hè di pruduce prostaglandini è tromboxani per l'azzione di cicloossigenasi (COX). L'azione di lipossigenasi (LO) produce leucotrienes (LT).
Honokiol à cuncintrazioni più altu inibisce l'attività di COX in e cellule disrupted, mentre inibisce a via metabolica LO. Dunque, l'honokiol hè un inibitore duale di COX è LO.
L'effettu antiinflamatoriu di l'honokiol pò esse ligatu à a so inhibizione di dui viaghji metabolichi di AA. Inoltre, l'honokiol pò inibisce a liberazione di l'enzimi lisosomiali, riduce a permeabilità di i mura capillari intornu à u situ di a inflamazioni, è impedisce a migrazione di leucociti è a proliferazione di tissuti fibru.
Antioxidante
Magnolol è Honokiol anu effetti di scavenging radicali liberi, chì ponu scavenge radicali parahydroxyl è perossu di l'idrogenu.
À u listessu tempu, pò prutege l'attività di l'enzimi di a catena respiratoria mitocondriale contr'à u stress perossidativu indottu da NADPH, antagonizà l'emolisi oxidativa di i globuli rossi, è inibisce a perossidazione lipidica.
Diversi studii in vitro è in vivo anu esaminatu l'attività antioxidante di l'extracte di Magnolia officinalis, chì hè 1000 volte più forte di l'alfa-tocoferol.