banner di pagina

L-Carnitine | 541-15-1

L-Carnitine | 541-15-1


  • Nome di u produttu:L-carnitina
  • Tipu:Supplementi nutrizionali
  • CAS Nr.:541-15-1
  • N° EINECS:208-768-0
  • Quantità in 20' FCL:16MT
  • Min. Ordine:500 kg
  • Imballaggio:25 kg / saccu
  • Detail di u produttu

    Tags di u produttu

    Descrizzione di i prudutti

    L-carnitine, à volte chjamata carnitina simplice, hè un nutriente fabbricatu da l'aminoacidi metionina è lisina in u fegatu è i rini è almacenatu in u cervellu, u core, i musculi è u sperma. A maiò parte di a ghjente pruducia quantità abbastanza di stu nutriente per mantene a salute. Certi disordini medichi, in ogni modu, ponu impedisce a biosintesi di carnitine o impediscenu a so distribuzione à e cellule di tissuti, cum'è a claudicazione intermittente, a malatia di u cori è certi disordini genetichi. Certi medicazione pò ancu affettà negativamente u metabolismu di a carnitina in u corpu. A funzione primaria di L-carnitine hè di cunvertisce lipidi, o grassi, in carburante per l'energia.
    In particulare, u so rolu hè di trasfurmà l'acidi grassi in a mitocondria di e cellule eucariote chì si trovanu in e membrane protettive chì circundanu e cellule. Quì, l'acidi grassi sò sottumessi à l'ossidazione beta è si rompenu per furmà acetate. Questu avvenimentu hè quellu chì principia u ciculu di Krebs, una seria di riazzioni biologichi cumplessi chì sò essenziali per furnisce l'energia per ogni cellula in u corpu. L-carnitine ghjoca ancu un rolu in a preservazione di a densità di l'osse. Sfurtunatamente, stu nutriente diventa menu cuncentrazione in l'ossu cù l'osteocalcina, una proteina secreta da l'osteoblasti chì hè implicata in a mineralizazione di l'osse. In fatti, sti carenze sò i fatturi principali chì cuntribuiscenu à l'osteoporosi in e donne postmenopausal. I studii anu dimustratu chì sta cundizione pò esse riversata cù a supplementazione di L-carnitine, chì aumenta i livelli dispunibili di osteocalcina.
    L'altri prublemi chì a terapia di L-carnitine pò indirizzà includenu l'utilizazione di glucose rinfurzata in i diabetici, i sintomi ridotti assuciati cù u sindromu di fatigue crònica, è a regulazione di tiroïde mejorata in i persone cù ipertiroidismu. Ci hè ancu evidenza per suggerisce chì propionyl-L-carnitine pò aiutà à migliurà a disfunzione erettile in l'omi, è ancu di rinfurzà l'efficacità di sidenafil, a medicazione cummercializata sottu a marca Viagra. Inoltre, a ricerca hà dimustratu chì stu nutriente migliurà u numeru di sperma è a motilità.

    Specificazione

    ARTIGI Specificazioni
    Apparizione Cristalli bianchi o polvere cristallina
    Identificazione Metudu chimicu o IR o HPLC
    Apparizione di suluzione Chjara è incolore
    Rotazione specifica -29°∼-32°
    PH 5,5-9,5
    Cuntenutu d'acqua = < % 1
    % d'essai 97,0 ~ 103,0
    Résidu à l'ignition =< % 0.1
    Etanolu residuale = < % 0,5
    Metalli pesanti =< PPM 10
    Arsenicu =< PPM 1
    Clorur = < % 0.4
    Piombo =< PPM 3
    Mercuriu = < PPM 0.1
    Cadmium = < PPM 1
    Total Plate Count = 1000 cfu/g
    Lievitu è ​​Muffa = 100 cfu/g
    E. Coli Negativu
    Salmonella Negativu

  • Previous:
  • Next: