Huperzine A |120786-18-7
Descrizzione di u produttu:
Huperzine A hè un rinforzu cognitivu chì inibisce l'enzimi chì degradanu l'acetilcolina di neurotrasmettitore di apprendimentu. Appartene à a classa colinergica di molécule chì ponu aiutà à cumbatte a decadenza cognitiva in l'anziani.
Huperzine A hè un compostu estratto da a famiglia di huperzine. Hè chjamatu inhibitore di l'acetilcolinesterasi, chì significa chì impedisce à l'enzima di scumpressà l'acetilcolina, chì porta à un aumentu di l'acetilcolina.
L'acetilcolina hè chjamata neurotransmisor d'apprendimentu è hè ancu implicata in cuntrazzioni musculari.
Huperzine A pare esse un compostu relativamente sicuru. A toxicità è i studii umani da studii animali ùn anu micca dimustratu effetti secundari à dosi supplementari cunvinziunali. Huperzine A hè ancu utilizatu in prucessi preliminari per prevene a malatia d'Alzheimer.
Huperzine A si trova in u fluidu cerebrospinale è facilmente attraversa a barrera sangue-cervellu.
Huperzine A hè più cunnisciutu cum'è un inhibitore di acetilcolinesterasi. In particulare, inibisce u subtipu G4 di l'acetilcolinesterasi, chì hè cumuni in i cervelli di mammiferi. Hè più efficau o ugualmente efficace contr'à altri inhibitori di acetilcolinesterasi, cum'è tacillin o rivastatin. Cum'è un inhibitore, hà una alta affinità per l'acetilcolinesterasi. À u listessu tempu, hà una constante di dissociazione lenta, chì face a so mezza vita assai longa.
In più di inibisce l'acetilcolinesterasi, pò ancu esse vistu cum'è neuroprotective contr'à u glutamate, a pigmentazione beta-amiloide è a toxicità indotta da H2O2.
Huperzine A pò prumove a proliferazione di cellule staminali neurali di l'ippocampu (NSC). Sembra chì prumove a crescita di i nervi à dosi biorelated.