Estrattu di Lupulu 4: 1 | 8060-28-4
Descrizzione di u produttu:
Descrizzione di u produttu:
U dente di leone, cum'è una pianta alimentaria è di medicina, hè riccu in nutrienti, cumpresi principarmenti flavonoidi, acidi fenolici, triterpeni, polisaccaridi, etc.
À mezu à elli, u cuntenutu di VC è VB2 hè più altu ch'è quellu di i vegetali comestibili di ogni ghjornu, è u cuntenutu di elementi minerali hè più altu. U cuntenutu hè ancu altu, è cuntene ancu un elementu attivu antitumorale - seleniu.
I studii anu dimustratu chì l'acidi fenolici in l'estrattu di dente di leone anu effetti antivirali, antiinflamatori, antibacterial, immune-enhancing, antioxidanti è scavenging radicali liberi.
Dandelion hà e funzioni di a medicina è l'alimentariu, è hà a funzione di sguassà u calore è di disintossicante, diureticu è di dispelling nodi.
L'efficacità è u rolu di l'Extract Root Dandelion:
Dandelion hè una pianta composta cù parechji anni di storia medicinali. Ha le funzioni di sgombrare il calore e disintossicare, riducendo l'infiammazione e dispersando i nodi, diuretico e dragante stranguria. A ricerca farmacologica muderna hà trovu più effetti farmacològichi di u dente di leone:
Effettu antibacterial à spettru largu, u dente di leone hà un effettu inhibitore nantu à una varietà di virus;
L'effettu di migliurà l'immunità, u dente di leone pò migliurà significativamente a trasfurmazioni di limfociti di sangue perifericu in vitro;
L'effettu di u dannu anti-stomacu, u dandelion hà un bonu effettu nantu à u trattamentu di l'ulcera è a gastritis;
Hà l'effettu di prutezzione di u fegatu è a vesícula;
Hà un effettu antitumorale. Hè statu infurmatu à l'esteru chì l'estratto di dente di leone hà un certu effettu terapèuticu nantu à u melanoma è a leucemia promyelocytic aguda.
Inoltre, u dente di leone cuntene flavonoidi, polisaccharidi è altri sustanzi chì sò strettamente ligati à l'effettu antitumorale, è u so extracte hà un certu effettu terapeuticu nantu à i tumuri.
Effetti anticanceru di l'estrattu di radice di Dandelion:
L'estratto di dente di leone pò impedisce a proliferazione di cellule tumorali. Dandelion hà un effettu inhibitore nantu à u cancer di u fegatu è u cancer colorectal.
Nta l'ultimi anni, a ricerca anti-tumorale di dente di leone hè diventata più è più larga, chì implica diversi sistemi di u corpu umanu. U polisaccharide è l'altri cumpunenti di l'estratto di dente di leone anu l'effettu di rende apoptotiche di e cellule tumorali, inibendu cusì a proliferazione di cellule tumorali è cuntrullendu a proliferazione di cellule tumorali. risposta inflammatory indotta.
L'alcool terpene Taraxacum hà un effettu inhibitore nantu à e cellule di u cancer gastricu; L'estrattu di dandelion hà un certu effettu inhibitore nantu à a crescita di melanoma.
L'estrattu di a radica di dente di leone pò induce a differenziazione di i monociti malati, ma ùn hà micca un effettu evidenti nantu à i monociti non lesionati, chì suggerenu chì u dente di leone pò avè a selezzione di cellule in u prucessu di anti-tumore, uccidendu principalmente cellule cancerose, ma micca normale. E cellule ùn anu micca un effettu significativu.