Flubendazole | 31430-15-6
Descrizzione di u produttu:
Flubenzimidazole hè un insecticida benzimidazole sinteticu chì pò inibisce l'assorbimentu di nematodi è l'aggregazione di i microtubuli intracellulari.
Pò avè una forte affinità cù a tubulina (a proteina di subunità di dimeru di i microtubuli) è impedisce à i microtubuli di polimerizà in e cellule di assorbimentu (vale à dì e cellule di assorbimentu in e cellule intestinali di i nematodi). Pò esse cunfirmatu da a scumparsa di i microtubuli citoplasmatici (fini) è l'accumulazione di particeddi secretori in u citoplasma per via di a trasmissione bluccata.
In u risultatu, u revestimentu di a membrana cellulare diventa più diluente, è a capacità di digerirà è assorbe i nutrienti hè debilitatu. A causa di l'accumulazione di sustanzi secreti (idrolasi è enzimi proteolitichi), i celluli sò sottumessi à lisi è degenerazione, chì in ultimamente portanu à a morte di parassiti.
Applicazione:
Flubenzimidazole hè un repellente d'insetti à spettru largu chì pò trattà in modu efficace i parassiti in i cani, cum'è i roundworms gastrointestinali, hookworms è whipworms; À u listessu tempu, pò ancu trattà parechji parassiti gastrointestinali in i porchi è l'avicultura, cum'è Ascaris suum, Hyostrongylus rubidus, Oesophagostomum dentatum, Trichuris suis, Metastrongylus apri, etc.
Flubenzimidazole pò micca solu tumbà l'adulti, ma ancu ova.