Feverfew Extract 0,3 Parthenolide | 29552-41-8
Descrizzione di u produttu:
Descrizzione di u produttu:
L'extract Feverflower hè l'extracte di fiori di Chryanthemum Parthenium, una pianta di u genus Tanace-tum di a famiglia Compositae;
Contene principalmente oliu volatile (α-pinene), sesquiterpene lactone (parthenolide), sesquiterpenes (camphor), flavonoidi è altri ingredienti, l'ingredientu attivu hè parthenlide;
Havi analgesici, anti-tumorali, anti-fungali, anti-bacterial è migraine è altri effetti farmacològichi;
Comu cumunimenti usatu in u trattamentu di migraine, ancu Per u trattamentu di l'artrite, reumatismu, dismenorrea, leucemia Chemicalbook è cusì.
Pianta di origine di Feverfew Extract 0.3% Parthenolide:
[Fonte di basa]
Hè i ciuri di fiori di Chryanthemum Parthenium, una pianta di u genus Tanace-tum in a famiglia di Compositae.[Alias] Tansy, chrysanthemum lingua corta.
[Forma di pianta]
Erba perenne, finu à 60 cm d'altezza. Foglie alternate, foglie pinnately lobed. U capu di fiore hè natu nantu à a cima di u ramu, è i fiori ligulati sò bianchi.
[Distribuzione ecologica]
Nativu di l'Europa sud-est, hè oghji largamente cultivatu in Europa, America di u Nordu è Australia. Propagatu da sumente o cuttings, prefiere zoni ben drenati, assolellati.
L'efficacità è u rolu di Feverfew Extract 0.3% Parthenolide:
Pò curà a leucemia
I circadori americani anu truvatu chì un extracte di l'Asteraceae Chrysanthemum genus Feverflower pò distrughje e cellule di leucemia mieloide aguda, chì furnisce una bona direzzione per u sviluppu di novi droghe di leucemia.
Aiuta à allevà i mal di testa migraine
I scientisti crèdenu chì a feverfew mellora a migraine perchè impedisce a produzzione di serotonina in u cervellu. A serotonina restringe i vini sanguini è libera i sustanzi chimichi chì causanu dolore. Feverflower pò ancu aiutà à migliurà a nausea, u vomitu è i disturbi visuali chì accumpagnanu e migraine. Un vantaghju distintu chì a feverfew hà nantu à i medicazione di migraine hè chì ùn provoca micca stitichezza è distress gastrointestinali.
Aiuta à migliurà u lupus erythematosus è l'artrite reumatoide
Diversi studii di labburatoriu anu dimustratu chì a feverfew pò riduce i sintomi di inflammazioni rallentendu a produzzione di composti inflammatorii chjamati leucotrienes è l'acidu arachidonicu.
Improve u fretu è a frebba
Cum'è u so nome inglese Feverfew (Antipyretic Chrysanthemum) dice, Feverfew pò aiutà à migliurà i sintomi di friddi è frebba.