Estratto di Echinacea | 90028-20-9
Descrizzione di u produttu:
Descrizzione di u produttu:
Echinacea (nome scientificu: Echinacea purpurea (Linn.) Moench) hè una pianta perenne di u genus Echinacea in a famiglia Asteraceae. Altitudine 50-150 cm, a pianta sana hà capelli grossi, u troncu hè erettu; i margini di e foglie sò serrated.
Foglie basali Mao-shaped o triangulare, cauline leaves Mao-lanceolate, petiole base slightly ambracing stem. Capitulum, sulitariu o a maiò parte di a cima di a tecnica, cù grandi fiori, finu à 10 cm di diametru: u centru di u fiore hè risuscitatu, sfericu, cù fiori tubulari nantu à u ballu, aranciu-giallu; sementi marroni chjaru, a pelle esterna dura. Fioritura in l'estiu è u vaghjimu.
Echinacea pò esse usata per scopi medicinali. Contene una varietà di ingredienti attivi, chì ponu stimulà a vitalità di e cellule immune, cum'è i globuli bianchi in u corpu umanu, è hà l'effettu di rinfurzà l'immunità.
Pò esse ancu usatu per aiutà in u trattamentu di i friddi, a tosse è l'infizzioni di e vie respiratorie superiore. Echinacea hà grandi fiori, culori brillanti è bella apparenza.
Pò esse usatu cum'è un materiale per i cunfini di fiori, i cantieri di fiori è i pendii, è pò ancu esse usatu cum'è piante in vaso in cortili, parchi è verdi di strada. L'echinacea pò ancu esse usata com'è materiale per i fiori tagliati.
L'efficacità è u rolu di l'Echinacea Extract:
L'estratto di Echinacea pò stimulà u sistema immune, aumentà a vitalità di limfociti è fagociti, è rinfurzà l'effetti antibacterial è anti-infettivi di a pelle.
L'estratto di Echinacea purpurea pò esse usatu per trattà infizzioni di a pelle.
Quandu a pelle hè dannata o rotta, l'applicazione esterna di l'estrattu di Echinacea purpurea pò prumove a guariscenza di ferite
Per i feriti infizziosi, cum'è i piccati di mosquito o di serpente velenoso, l'estratto di Echinacea purpurea pò ancu ghjucà un certu rolu in a terapia adjuvant.
I Pacienti cù u dulore di gola dopu à un friddu, piglià per via orale l'estratto di Echinacea purpurea pò ghjucà un certu effettu di sollievu di u dolore.
L'estratto di Echinacea purpurea pò ancu esse usatu per u trattamentu adjuvantu di e malatie infettive bacteriale è virali, è pò ghjucà un certu effettu antibacterial è antiinflamatoriu.
L'estratto di Echinacea purpurea ghjoca un certu rolu ausiliariu in a riparazione di a barriera di a pelle, è hè comunmente utilizatu in folliculitis clinica, o malatie di a pelle infettata da batteri, fungi è virus.