curcumina | 458-37-7
Descrizzione di u produttu:
Proprietà fisiche: Curcumin hè un polveru cristallino giallu aranciu, puntu di fusione 183 °. A curcumina hè insolubile in acqua è etere, ma solubile in etanolu è l'acidu aceticu glaciale.
Curcumin hè un polveru cristallino giallu aranciu, gustu ligeramente amara. Insolubile in acqua, soluble in alcolu, propilene glycol, soluble in acid acetic glacial è suluzione alkali, quandu l'alkaline hè marrone rossu, quandu neutru, acidic yellow. L'stabilità di l'agente riduzzione hè forte, forte colorazione (micca à a proteina), una volta chì u culore ùn hè micca faciule di fade, ma a luce, u calore, ioni di ferru sensibili, a resistenza di u lume, a resistenza di u calore, a resistenza di u ferru hè poviru. Siccomu a curcumina hà dui gruppi idrossilici à e duie estremità, l'effettu cunjugatu di a deviazione di a nuvola elettronica si trova in cundizioni alkaline, cusì quandu u PH hè più grande di 8, a curcumina diventerà da gialla à rossa. A chimica muderna usa sta pruprietà cum'è un indicatore acidu - basa.
L'usu principale di curcumina:
1. Curcumin pò esse usatu cum'è un pigmentu giallu comestible. Curcumin hè comunmente utilizatu in u culore di bevande, dolci, pasticceria, prudutti intestinali, piatti, salsi, latte è altri alimenti, è ancu in cosmetichi è farmaceutichi. Curcumin hè longu usatu in ravane è curry in polvere in Cina. A curcumina pò ancu esse usata in salsiccia, jambon, salsiccia, è in pomi, ananas è castagni immersi in zuccheru..
2. A curcumina pò esse usata cum'è un indicatore à l'acidu-base è hè gialla à PH 7,8 è rossu-marrone à PH 9,2..
3. Curcumin hè spessu usatu in l'alimentariu, i piatti, pasticceria, caramelle, bevande in conserve, cusmetichi, coloranti di medicina.