Polvere di estratto di cranberry
Descrizzione di u produttu:
U polveru di cranberry hè principalmente un tipu d'alimentu fattu da cranberries freschi dopu a desidratazione.
Hè assai riccu in valore nutrizionale è cuntene assai polifenoli, chì ponu efficacemente rinfurzà l'immunità di u corpu è prevene l'infizzioni di l'urinarii.
Inoltre, ci sò più sustanzi àciti in questu cranberry, chì ponu prumove a secrezione di succo digestivu in u trattu intestinali è aumenta l'appetite.
À mezu à elli, a vitamina C hè un forte antioxidante, è ci sò assai flavonoidi, chì ponu effittivamenti sbiancà a pelle è prumove u metabolismu di a pelle.
L'efficacità è u rolu di l'estrattu di melone amaru 10% Charantin:
Pò prevene i prublemi cumuni di l'infezzione di l'urinariu in e donne
Cranberry hè una bacca rossa prudutta principalmente in l'America di u Nordu è in altri lochi, ricca in polifenoli antioxidanti.
Studi precedenti anu dimustratu chì u cunsumu propiu di cranberries pò rinfurzà l'immunità è prevene l'infizzioni di l'urina.
Reduce l'incidenza di l'ulcera gastrica è u cancer gastru
Cranberries cuntenenu cumposti spiciali - tannini cuncentrati, chì, in più di esse generalmente cunsiderate per avè a funzione di prevenzione di l'infizzioni urinarii, aiutanu à impedisce l'attaccamentu di l'Helicobacter pylori à u stomacu è l'intestini. L'Helicobacter pylori hè a causa principale di l'ulcera gastrica è ancu u cancer gastric.
Riduce e lesioni di anziane cardiovascular
U cunsumu regulare di zucca di cranberry bassu caluria pò abbassà moderatamente a pressione di sangue in adulti sani.
Anti-aging, prevene l'Alzheimer
Cranberry hà una sustanza anti-radicale assai putente - bioflavonoids, è u so cuntenutu hè u primu trà i 20 frutti è ligumi cumuni. I bioflavonoidi ponu efficacemente prevene a malatia d'Alzheimer.
Abbellite a pelle, mantene a pelle ghjovana è sana
I cranberries cuntenenu vitamina C, flavonoidi è altri antioxidanti è sò ricchi di pectina, chì ponu bellezza a pelle, migliurà a stitichezza, è aiutanu à espulsà e toxine è l'excedente di grassu da u corpu.