Citrus Bioflavonoid Extract 40%,50%,80%,90%Hesperidin | 520-26-3
Descrizzione di u produttu:
Prevene l'infezzione
A vitamina C aiuta à prumove a diminuzione di lipidi di sangue, anti-allergii, disintossicazione. Pò riduce a permeabilità capillare, prumove l'assorbimentu di ferru, accelerà a coagulazione di sangue, è benefiziu a funzione hematopoietica, è ghjucà un rolu in rinfurzà u corpu umanu per prevene l'infezzione.
Eliminate i radicali liberi
I radicali liberi sò strettamente ligati à l'anziane cellulare è e lesioni maligne. A vitamina C pò scavenge i radicali liberi in u corpu umanu è prevene i tumuri. In u mo paese, per esempiu, i Kazaki in u Xinjiang anu manghjatu longu carne cum'è u so alimentu di base, cù menu ingesta di verdura è frutti, è una incidenza più alta di cancru esophageal, chì sò tutti liati à a longa mancanza di vitamina C. .
Prevene u cancer
In più di u cancru esophageal, ci sò ancu tumuri maligni, cum'è cancru colorectal è cancru gastricu, chì sò tutti ligati à a mancanza di vitamina C. Perchè VC pò bluccà a reazzione nitrosation di u corpu umanu, riduce nitrosamines à un livellu più bassu, è prevene u cancer. Hè ancu documentatu in parechje letteratura medica chì per i malati cù lesioni precancerous, l'aderenza longu à a vitamina C pò minimizzà u risicu di cancru.
Impedisce a diffusione di e cellule cancerose
Perchè a vitamina C pò mantene l'integrità di a matrice trà e cellule, resiste à l'infiltrazione di e cellule cancerose, è impedisce a diffusione di e cellule cancerose. Dunque, ancu per i malati di cancru chì sò stati diagnosticati, piglià a vitamina C in moderazione hè ancu utile per a ricuperazione. Tuttavia, deve esse nutatu chì, per impediscenu sustancialmente a diffusione di e cellule cancerose in a medicina, a vitamina C d'alta dosa hè generalmente aduprata per aiutà i malati di cancro diagnosticati. Dunque, a supplementazione di ogni ghjornu ùn pò micca ottene l'effettu inhibitore, ma u cunsumu longu hè bonu per u corpu.