Estratto di melone amaro 10% charantin
Descrizzione di u produttu:
L'estrattu di pera di balsam hè estratta cù tutti i cumpunenti, utilizendu a pera di balsam secca cum'è a materia prima, l'acqua cum'è solvente, è 10 volte a quantità di acqua hè bollita è estratta trè volte per 2 ore ogni volta.
Unisce i trè estratti, è cuncentra l'acqua evaporata à una gravità specifica d = 1,10-1,15.
L'estrattu hè spray-seccatu per ottene u puddaru di l'estrattu di pera di balsam, chì hè struitu, sieved, mischju è imballatu per ottene l'estrattu di balsam pera finitu.
L'efficacità è u rolu di l'estrattu di melone amaru 10% Charantin:
Effettu anti-diabeticu U melone amaru cuntene saponini steroidali cum'è pera di balsamu, peptidi insulin-like è alcaloidi, chì impartinu attività ipoglicemica à u melone amaru.
Stu effettu hypoglycemic hè dovutu à dui sustanzi:
(1) Momordica charantia - una sustanza cristallina ottenuta da l'estrattu etanolicu di u fruttu di zucca amara.
Momordica charantia mostra effetti pancreatici è extrapancreatici è hà effetti antispasmodichi è anticolinergici.
(2) P-insulina (o v-insulina, perchè hè insulina vegetale).
A so struttura hè una cunfigurazione polipeptidica macromolecular, è a so farmacologia hè simile à l'insulina bovina. L'insulina P hè custituita da duie catene polipeptidiche unite da legami disulfuri. L'amministrazione subcutanea è intramuscular di P-insulina in i pazienti diabetici hà un effettu ipoglicemicu.
Funzione antivirale è altri
L'estratto standard di zucca amara hè statu dimustratu per esse efficace contr'à psoriasis, suscettibilità à u cancer, u dolore per cumplicazioni neurologiche, è pò ritardà l'iniziu di cataratte o retinopatia è inibisce l'HIV distrughjendu l'ADN virali.
I studii anu dimustratu chì l'estratto di melone amaru inibisce a proliferazione di linfociti è l'attività di macrofagi è limfociti.