Estratto di Foglia di Carciofa 2,5%,5%,10% Cynarins 90%inulin | 9005-80-5
Descrizzione di u produttu:
Tratta l'indigestioniIn Europa, l'alcachofa hè stata usata longu com'è un rimediu erbe per l'indigestioni. L'estrattu di alcachofa hè utilizatu per trattà e malatie gastrointestinali cumprese u dolore abdominal, gonfiore è nausea. Hypolipidemia è anti-aterosclerose Molti esperimenti anu dimustratu chì l'estratto di carciofa pò riduce i lipidi di sangue, principarmenti affettendu i camini di sintesi è di descomposizione di colesterolu è lipidi in u fegatu per regulà. livelli di lipidi, impediscendu cusì l'occurrence di l'aterosclerosi.
Prutezzione di u fegato è funzione antioxidante Studii nantu à a funzione antioxidante di l'alcachofa si concentranu soprattuttu in l'estratti di foglie. A capacità antioxidante di i composti polifenolici isolati è estratti da l'alcachofa hè stata determinata principalmente da u nùmeru di gruppi idrossilici nantu à l'anellu aromaticu. Quantu più gruppi idrossilici cuntenenu, più forte hè a capacità antioxidante.
Effettu antimicrobicu L'attività antimicrobiana di l'acidu chlorogenicu, l'acidu di l'alcachofa, u luteolin-7-rutinoside è u glucoside di l'alcachofa in l'alcachofa era relativamente altu, è l'attività antifungali era più forte chì l'attività antibacteriana.