Apple Root Extract 80% Phloridzin | 85251-63-4
Descrizzione di u produttu:
Descrizzione di u produttu:
Estratto di scorcia di radica di mela, veru nome phloretin, nome straneru Dihydronaringenin, nome chimicu phloretin: 3-(4-hydroxyphenyl)-1-(2, 4, 6-trihydroxyphenyl)-1-propanone.
Phloretin hè un novu tipu d'agenti naturali di imbiancatura di a pelle recentemente studiatu è sviluppatu à l'esteru. Hè distribuitu principarmenti in a scorcia è a cortezza di a radica di frutti succosi cum'è pomi è pere.
L'efficacità è u rolu di Apple Root Extract 80% Phloridzin:
Antioxidant, effettu radicali liberi I studii anu dimustratu chì a phloretin pò inibisce l'attività di i melanocytes è hà un effettu illuminante nantu à diverse pigmentazioni di a pelle.
1)Hà un bonu effettu inhibitoriu nantu à a tirosinasi, è hè un agentu di sbiancamentu di freckle assai sicuru è efficace.
2)Phloretin hà un effettu moisturizing assai bonu è pò assorbe 4-5 volte u so propiu pesu in acqua.
3) Phloretin hè un intensificatore di penetrazione transdermale assai sicuru è efficace, chì pò prumove l'assorbimentu è l'utilizazione di altri fatturi funziunali in a formula, per pudè esercite un effettu megliu.
4) Phloretin hà un bonu effettu inhibitory LOX, per quessa, a phloretin hè ancu un bonu agente anti-perdita di capelli.
Effetti antiinflamatori è immunosuppressivi Studi anu dimustratu chì l'occurrence di inflammazioni hè ligata à NO, chì hè catalizatu è sintetizatu da NO synthase, è NO eccessivu in cundizioni patologichi hè catalizatu da NO synthase inducible.
Sottu l'azzione di phloretin, a liberazione NO di macrophages sottu a stimulazione di lipopolisaccharide è IFN-γ hè diminuitu significativamente; u tassu di fagocitosi di e cellule megalitiche hè ancu diminuitu significativamente sottu l'azzione di phloretin.
Dunque, a phloretin hà potenziale effetti antiinflamatori. In immunosuppressione, phloretin hè un inhibitore competitivu cunnisciutu di u cotransporter di sodium D-glucose. Siccomu pò aumentà a fluidità di e bicapa lipidiche in e cellule, pò ghjucà un rolu in l'aumentu di u tipu è l'attività di droghe trasportate in a membrana attraversu a pelle.
Effetti antitumorali è anti-cancerγδI cellule T sò cellule T immune innate chì esistenu largamente in i tessuti mucosa è epiteliali di u sistema digestivu, u sistema respiratorju, etc.
U so effettu anti-tumore, in più di qualchi caratteristiche funziunali simili àαβI cellule T, ricunnosce ancu l'antigeni senza a presentazione di a molècula MHC. , Ricunniscenza diretta di l'antigens di proteina è peptide, antigens non-peptide, cù a funzione di l'estrazione di l'antigenu è a regulazione immune per mezu di u cuntattu cellulare è a secrezione di citochine.