Adenosina 5′-trifosfatu | 56-65-5
Descrizzione di u produttu
L'adenosine 5'-trifosfatu (ATP) hè una molécula critica chì si trova in tutte e cellule viventi, chì serve com'è una fonte primaria di energia per i prucessi cellulari.
Moneta di l'Energia: ATP hè spessu referita cum'è a "munita di l'energia" di e cellule perchè almacena è trasferisce l'energia in e cellule per diverse reazzioni biochimiche è prucessi.
Struttura chimica: L'ATP hè cumpostu di trè cumpunenti: una molécula di adenina, un zuccaru ribose è trè gruppi di fosfati. I ligami trà questi gruppi di fosfate cuntenenu ligami d'alta energia, chì sò liberati quandu l'ATP hè idrolizatu à adenosina difosfatatu (ADP) è fosfatatu inorganicu (Pi), chì liberanu energia chì alimenta i prucessi cellulari.
Funzioni Cellulari: L'ATP hè implicatu in numerose attività cellulari, cumprese a cuntrazione musculare, a propagazione di l'impulsu nervu, a biosintesi di macromolecule (cum'è proteine, lipidi è acidi nucleici), u trasportu attivu di ioni è molécule à traversu e membrani cellulare, è signalazione chimica in e cellule.
Pacchettu
25KG / BAG o cum'è dumandate.
Storage
Mantene in un locu ventilatu è seccu.
Standard esecutivu
Standard Internaziunale.