Adenosina 5′-monofosfatu | 61-19-8
Descrizzione di u produttu
L'adenosine 5'-monofosfatu (AMP) hè un nucleotide cumpostu da adenina, ribose è un unicu gruppu fosfatatu.
Struttura chimica: L'AMP hè derivata da l'adenosina nucleoside, induve l'adenina hè ligata à a ribosa, è un gruppu fosfatatu supplementu hè attaccatu à u carbonu 5' di ribosa attraversu un ligame fosfoester.
Role biologicu: AMP hè un cumpunente essenziale di l'acidi nucleici, chì serve cum'è un monomeru in a custruzzione di molécule di RNA. In l'RNA, l'AMP hè incorporatu in a catena di polimeru per mezu di ligami fosfodiester, chì formanu a spina di u filu di RNA.
Metabolismu Energeticu: AMP hè ancu implicatu in u metabolismu energeticu cellulare. Serve cum'è un precursore di l'adenosine difosfatatu (ADP) è l'adenosine trifosfatu (ATP) per via di reazioni di fosforilazione catalizzate da enzimi cum'è adenylate kinase. L'ATP, in particulare, hè un trasportatore d'energia primariu in i celi, chì furnisce l'energia per parechji prucessi cellulari.
Regulamentu metabolicu: AMP ghjoca un rolu in a regulazione di l'equilibriu energeticu cellulare. I livelli di AMP cellulare ponu fluttuà in risposta à i cambiamenti metabolichi è e dumande di energia. Alti livelli di AMP relative à l'ATP ponu attivà e viaghji di sensazione di l'energia cellulare, cum'è a protein kinase attivata da AMP (AMPK), chì regula u metabolismu per mantene l'omeostasi energetica.
Fonte Dietetica: L'AMP pò esse acquistatu da fonti dietetichi, in particulare in l'alimenti ricchi in acidi nucleici, cum'è carne, pesci è legumi.
Applicazioni farmacologiche: L'AMP è i so derivati sò stati investigati per applicazioni terapeutiche potenziali. Per esempiu, cAMP (AMP ciclicu), un derivativu di AMP, serve cum'è un secondu messageru in i camini di trasduzione di signali è hè destinatu à diverse droghe per u trattamentu di e cundizioni cum'è l'asma, i disordini cardiovascular è i squilibri hormonali.
Pacchettu
25KG / BAG o cum'è dumandate.
Storage
Mantene in un locu ventilatu è seccu.
Standard esecutivu
Standard Internaziunale.